Självförtroende

Okej, nu är jag fett lack på massa människor. Asså de som går runt och säger "oh va fin du är" och "oh, va smal du är"! När man faktiskt inte är det. Det finns olyckligt födda människor som är tjocka, fula, dyslektiker, osv. Det finns inget att göra åt. Liksom är man fet så är man det. Varför går då folk runt och ljuger och säger att man är smal??!! Så otroligt onödigt. Ingen är perfekt och alla har någonting bra i sig men man kan inte alltid vara snygg, smal, smart, fin hud, fina ben, stora boobs, osv. Jag har till exempel en hud sjukdom (som INTE smittar) som gör min hud lite extra torr så varför säga att jag är finare utan foundation? Det är jag inte, acceptera det. Förlåt om jag kränker någon nu men det är exakt så jag känner. XOXO Emmi
..

Kommentarer
Postat av: fillis

Det KAN faktiskt vara så att annat folk tkr att du e finare utan. Beror ju på om din foundation passar huden. Vet ej vilken du har nu, men den du hade innan gjorde inte det (hehe...) Har inte sett dej på ett tag, men i Lund var du iaf skiiiitsöt utan smink, så såvida du inte har fått värsta jätteutslagen så kanske folk pratar sanning?

Å snälla snälla snällaaa banta inte? Jag LOVAR att hade du behövt det så hade jag inte sagt att du skulle sluta men nu är det så att det är FARLIGT när emilia bantar för hon BEHÖVER mat!!!

Shit, jag mår seriöst dåligt när du säger så ): </3

2009-06-02 @ 17:08:21
Postat av: Emilia

Men men men din jeffel, du har ju inget att må dåligt över, du är fukking PERFEKT!<33 Och jag BEHÖVER banta!

2009-06-02 @ 17:43:59
Postat av: fillis

NOOOOOOOOOOOO!!! leker såndär överdriven moviestar ;)

Jag mår dåligt när du säger så, lilla sötsak :<

2009-06-03 @ 15:41:17
Postat av: Alma

Nu tycker jag faktiskt att du är dum jag är alltid ärlig om jag inte tyckte att du var fin skulle jag hålla käften! men du är jätte söt och inte tjock om du är tjock är jag värsta fläskberget!! bara så du vet fast jag är nöjd med mig själv det borde du också vara :D

2009-06-22 @ 21:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0