09/06-2009

Först skola. Fick reda på att massa lärare dissar vår klass, hahahah, äger vi or what?:P<33 Sen har vi typ inte gjort så mycket annat, hade lekar på typ alla lektioner.(: Så nu har vi TVÅ lektioner kvar detta läsår...SKÖNT SÄGER JAG BARA!:D Sen efter skolan stack jag till stan med Luz. Vi hade bäst. Vi typ tjocka oss. Jag gick till BIBLIOTEKET och lånade BÖCKER, hahahah, jag känner mig som feeeetaste nörden.:> Nejdå, men det är faktiskt asmysigt att läsa ibland, speciellt om boken är bra och heter Hemsökt.;) Sen gjorde vi inte så mycket. Jag hittade en tändare i ett omklädningsrum i New Yorker, men gav bort den. Hihi. Aja, träffa Luz syrra och hennes kompisar. Trevligt trevligt. Sen ringde jag på nån dörrkodsak och så svarade nån gubbe och jag ba "ooops...."!xD Aja, det var skitkul iallafall. Stack hem vid sextiden. Dampa lite här hemma. Vi måste typ läsa ut en bok innan sommarlovet och redovisa den inför klassen och jag är inte ens halvägs på min. Tror att jag får redovisa den utan att ha läst ut den.:P Är jag bäst eller bäst?<3 Har haft sms krig med Adrian, det var mys.:P<3 Aja, men nu ska min mori ha datorn och jag ska duscha. XOXO Emmi


n,

Kommentarer
Postat av: sanii :)

snygg blogg :D<3

2009-07-20 @ 14:53:55
URL: http://simonian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0