07/06-2009

Kefft som fan idaah men bra ändå.(: Först vid typ 12 tiden åkte jag med pappa och mamma till ONOFF för att köpa mobil. Hade typ inget smink förutom mascara och hade inte plattat håret heller. *lodis* Aja, men självklart hade de slut på just DEN mobilen jag skulle ha och den finns inte någon annastans i muppsala. KEFFT KEFFT KEFFT!!!! Gaah, jag typ lacka sönder. Sen stack man hem. Åt lunch. Tagga till stan, träffa Luz.<33 Hahahaha, vi hade bäst.xD VI tog typ dampa massa kort, hihi. Sen träffa vi Robert och hans lillebror, hade lite trevligt med de. Sen stack vi och satt typ i någon solstol i en stängd galleria...? Är vi bäst or what?!xD<33 Aja, stack hem sen. Resten av kvällen spenderades framför tv:n och typ dissar skolan imorrn.:D Asså palla sitta vid studenternas och bara heja på resten av kukskolan liksom, neej, pallar verkligen inte. Jag ska sitta och mysa med min nya mobil som vi btw ska köpa imorrn, hihihi. Men nu ska jag tagga och typ läsa ut en keff bok som jag måste bli klar med innan onsdag.XOXO Emmi

n
Ignorera porr bild, hahhaha.xD<3


nv
Posar'n


f
Måste bara berätta att vi såg Patricia som kom typ sjua i Idol eller
något, fick typ flipp!!xD<33

Kommentarer
Postat av: fillis

höhö, robert? xD

ALLTSÅ JAG IGNORERAR PORRBILD OM DU LÅTER BLI ATT LÄGGA UPP DEN xD

e jag enda som kommenterar? xD

pösspöss :*

2009-06-09 @ 20:57:37
Postat av: Emmi

Hihi. aa.^^

2009-06-14 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0