06/06-2009

Stan med Sara idaah först.(: Hon köpte lite stuff och så.<3 Sen stack vi hem till henne och typ sov....?xD Nej men chilla mest. Åt pizza.(: Sen stack jag hem och sen direkt te Gränby med pappa och kolla mobil. Värsta scarry gubben i affären som ba "vf vill du nt ha 3? många byter från comviq te 3, bla bla bla bla bla bla bla". NÄR JAG INTE ENS SAGT NÅGOT OM NÅGON FUCKING 3!
Usch, hatar folk som bara vill ha pengar. Aja, blir nog samma mobil som förut, morsan är keff."/ Sen var man hemma och kollade sverige-dankmark. USCHH!!!
Men går de vidare till VM nu eller är de totalt utslagna?:S Aja, de var sämst. Zlatan verkade inte direkt vara på "humör". Min pappa har ju just vart i USA, Chicago så här kommer lite trevliga bilder från resan.(:<3 XOXO Emmi
b








n








nfg

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ÄGDE danskarna!!host

minen spricker å fillis börjar gråta

MEN MEN... PÅ snyft VÅR NATIONALDAG... <:'(

2009-06-09 @ 20:55:13
Postat av: Emmi

Jag vet, sorgligt.:'(

2009-06-14 @ 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0