03/01-2009

Fy vad mysig dag asså.^^ Först kom man till skolan vid 9.20 till tyska, fick godis, mwahaha. Sen HU blä.-.- Sen slut.:D Sluta 11.20 för att de nya som ska börja på katta hälsade på.(: Stack hem till Sara! Det var skit kallt asså vi fick typ tårar i ögonen, usch. Vi åt nudlar hemma hos henne, svär, något av det godaste jag ätit hahaha. Och drack O'boy! Platta håret, gjorde vääääärldens godaste smoothie, var vid datorn, kolla på tv. Tjocka oss typ.xD Det var bäst.<33 Asså jag o Sara äger er alla hårt. Sen när jag skulle hem var det en unge som peka på min tuttar och ba "OOOJJJ! Kolla pappa! Hahahahahaha, asg. Har vart hemma och pluggat, det kommer gå SKIT på mitt fucking prov imorrn.-.-
v

Kommentarer
Postat av: fillis

haha, å pappan ba: OJOJOJ!!! O_O

xD

2009-06-04 @ 16:10:50
Postat av: emilia

tahahaha, gjorde han säkert.:P

2009-06-04 @ 17:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0