01/06-2009

Nu är jag hemma och kan chilla lite så ska passa på att berätta om min dag. A, först började min dag med att jag gick upp, sminka mig, platta håret extra länge och sen fick skjuts till skolan av mammsen. Sen var det kuk skola.-.- Asså fittaa vad tråkigt, typ svär asså snart cuttar jag alla. Aja, skolka lite tyska och sen typ inge mer. Efter skolan stack jag hemma till Jossan och kolla på hennes skäggam (stavning.:S) Den var fin...?:S Aja, hihihi. Men nu ska jag ut och bli riktigt solbränd.<33 XOXO Emmi
 c

Kommentarer
Postat av: fillis

du e söööööööt <33333 akta dej så det inte kmr nån läskig gubbe å pedofilar dej!!

vill träffa dej igen juu!

tror jag ringer idag, mwahaha!!

2009-06-02 @ 17:10:20
Postat av: Emilia

Noooot, jag är för ful för de.o.O Jag vill träffa dejj också, du borde komma upp med Alice.:D Fast du kmr nog nt få."/ RING RING RING RING!!!

2009-06-02 @ 17:45:32
Postat av: fillis

ring ring, bara du slog en signal, ring ring, tystnaden e så total.. eller hur går den? xD

2009-06-03 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0